Down Under Australia - Reisverslagen van Iris - WaarBenJij.nu Down Under Australia - Reisverslagen van Iris - WaarBenJij.nu

Down Under Australia

Dit wordt mijn eerste echte verre reis naar Australie.
Ik ga backpacken door Australie maar ook werken.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2014

Surfers Paradise

30 Oktober 2013

The Prince and Me

16 Oktober 2013

Brisbane !! Looking for a JOB :)

08 Oktober 2013

On our way with the Van

22 September 2013

Eerste week in Cairns
Iris

Hoi Allemaal, Dinsdag 3 september is het dan zover. Ik ga backpacken in Australie. Spannenddddd!!! Ik vertrek om 14:15 vanaf Amsterdam Airport naar Sydney. We hebben een tankstop in Bangkok en daarna een stop over in Taipei waar we een daghotel hebben, savonds vliegen we weer verder. Donderdag 5 september zullen we rond10:20 aankomen in Sydney waar we gelijk een sightseeing zullen krijgen. Meer verhalen en foto's ga ik erop zetten als ik ben aangekomen. Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen en laat zeker een leuk berichtje achter als je zin hebt :) Tot snel maar weer.. Liefs Iris

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4541

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

Down Under Australia

Landen bezocht: