Stop Over Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Iris - WaarBenJij.nu Stop Over Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Iris - WaarBenJij.nu

Stop Over Taipei

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 September 2013 | Taiwan, Taipei

Hoi hoi,

Hier een berichtje vanuit Taipei.
Na een reis van 15 uur hebben we een stop over in Taipei.
Hiervoor hadden we nog een tankstop in Bangkok waar we lekker over de Airport hebben rondgelopen. Eenmaal bij de douane werdt ik even gevraagd door een vrouwelijke medewerker en nog 1 vrouw of man geen idee eigenlijk haha of ik een vriend had..en dat ze me mooi vondt..heb me spullen snel gepakt en maar snel doorgelopen haha daar moet ik niks van hebben.

In Taipei hebben we een dagkamer in het Novotel Airport, heerlijk even bijkomen en lekker douchen.
Onder het genot van een lekkere club sandwich ben ik dit verhaal aan het schrijven.

Om 23.00 vliegen we verder naar Sydney, tot dan maar weer!

Xxxxx

  • 04 September 2013 - 13:24

    Sity:

    He lieverd. Heb je eerste verslag gelezen. Heel leuk om je op deze manier te volgen. Xxx

  • 04 September 2013 - 14:09

    Marscha:

    He meiss

    Leuk verhaaltje...leuk je zo te volgen ben benieuwd naar al je belevenissen!
    23u de tijd daar he. Niet de Nederlandse tijd toch.
    Dus eigenlijk ga je over een paar uurtjes dan al.
    Goeie reis.tot sydney en dan horen we je wel weer.

    Dikkkus

    Mars

  • 04 September 2013 - 18:08

    Marjan:

    Hee meid!Inderdaad erg leuk om je zo te volgen!ga lekker genieten van alles en straks even bijkomen van je lange vlucht!dikke zoen van ons drietjes

  • 04 September 2013 - 23:01

    Saskia:

    Hoi Iris, nog een klein stukje vliegen dan ben je er eindelijk. We volgen je op de voet meid. Weltrusten wij gaan slapen, voor jou alvast goedemorgen
    Dikke x

  • 07 September 2013 - 11:55

    Opa En Oma:

    Hallo Iris,
    Je reisverslag gelezen,en alles gaat uitstekend en heb je het wel naar je zin.Iedere dag
    weer een nieuw avontuur,en het was een lange reis met het vliegtuig,en dat is ook al
    een hele ervaring,en je hebt inmiddels al weer veel gezien en gereisd.Wij lezen het wel een
    volgende keer in je reisverslag.Veel plezier verder en de groeten en kusjes van
    Opa en Oma
    Bay bay.

  • 10 September 2013 - 15:38

    Iris :

    Bedankt voor alle leuke reacties, het gaat goed hier en heb het super naar mijn zin hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hoi Allemaal, Dinsdag 3 september is het dan zover. Ik ga backpacken in Australie. Spannenddddd!!! Ik vertrek om 14:15 vanaf Amsterdam Airport naar Sydney. We hebben een tankstop in Bangkok en daarna een stop over in Taipei waar we een daghotel hebben, savonds vliegen we weer verder. Donderdag 5 september zullen we rond10:20 aankomen in Sydney waar we gelijk een sightseeing zullen krijgen. Meer verhalen en foto's ga ik erop zetten als ik ben aangekomen. Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen en laat zeker een leuk berichtje achter als je zin hebt :) Tot snel maar weer.. Liefs Iris

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 4550

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

Down Under Australia

Landen bezocht: