Eerste week zit erop! - Reisverslag uit Manly, Australië van Iris - WaarBenJij.nu Eerste week zit erop! - Reisverslag uit Manly, Australië van Iris - WaarBenJij.nu

Eerste week zit erop!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 September 2013 | Australië, Manly

G'DAY

e eerste week zit erop en ik heb nu al veel gezien en gedaan.
Afgelopen donderdag 5 september zijn we smiddags aangekomen op Sydney Airport, geweldig! We zijn met de groep opgevangen door Australian Backpackers en hebben gelijk een sightseeing gehad..het Operahouse en de Harbour Bridge, heel apart als je daar opeens staat, het besef kwam later pas. Savonds hebben we lekker gebbq. De dag erna was de regeldag en hebben we dus onze Australische bankrekening geopend, simkaart geactiveerd en ingeschreven bij de Medicare.
Zondag zijn we naar the wildlife park geweest en the Blue Mountains, wat geweldig was dat. Kangooroos en koalas gespot. In the Blue Mountains zijn we met in totaal 4000 trappen erdoor heen gelopen met geweldig uitzicht, te zien op de fotos. Het was wel 2 uur heen en terug rijden maar het was t allemaal waard. Gister was de laatste dag dat we met de groep waren, sommige gingen gelijk al verder reizen en sommige bleven nog plakken hier, ik ook haha...van andere hebben we afscheid genomen en nummers uitgewisseld. Vandaag was gewoon een lekker stranddagje en heb ik samen met 2 andere gezellige meiden een ticket geboekt naar Cairns voor a.s. dinsdag waar we vervolgens een tijdje zullen werken en leuke dingen gaan doen. Half november begint daar het regenseizoen dus daarom gaan we gelijk die kant op. Ook daar hebben we voor de eerste 3 nachten al een hostel geboekt. Nou ik ga weer even verder me backpack inpakken als het nog past haha want morgen vertrekken we naar een ander hostel.

Nou ik ga weer verder, zometeen ook lekker slapen.
Ohja, savonds als je hier over de stoep loopt, lopen er allemaal kakkerlakken en soms zie je Possums lopen over de hekken van huizen brrr haha, het zijn een soort grote ratten. Gelukkig heb ik nog geen spinnen ontdekt!

Tot de next time maar weer,

See you later.

  • 10 September 2013 - 16:08

    Marjan:

    Wat een ervaring!geniet ervan! Gelukkig nog geen spinnen gezien.hier helaas wel veel.ik ben zelfs zo dapper geweest om er een op tim zn kamertje dood te maken haha! Hoop dat jij er geen een zult zien.succes met werken!

  • 10 September 2013 - 19:25

    Marscha:

    Mooie avontruren meis zo te lezen.Alvast een goede reis naar cairns!
    Haha oh bah kakkerlakken ... van die grote zeker. Brrrr gelukkig nog geen vieze enge spinnen!
    Tot snel weer op de app skype of hier.
    Xxx

  • 10 September 2013 - 20:09

    Sity:

    11 week en al zoveel leuke dingen gedaan. Dus nu naar cairns. Spannend allemaal. Ben benieuwd wat jedaar allemaal weer gaat mee maken. Veel plezier maar weer xxx

  • 10 September 2013 - 20:11

    Sity:

    Ik bedoel 1 week ha ha

  • 10 September 2013 - 20:47

    Saskia:

    he meid, wat een geweldige dingen al gedaan. leuk om te lezen. op naar het mooie noorden. heb stiekem al even gekeken ziet er spectaculair uit. wordt genieten. leuk om af en toe ff te appen xx

  • 11 September 2013 - 10:17

    Opa EnOma:

    Je verslag gelezen en zo heb je al heel wat beleefd,harstikke mooi voor je.We zijn wel trots
    op jou,dat je dit allemaal kan en doet.Nu weer in de plane en een andere plaats om wat geld
    te verdienen,en natuurlijk leuke dingen doen.Nu geniet van je wereldreis,en tot een volgende keer.
    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hoi Allemaal, Dinsdag 3 september is het dan zover. Ik ga backpacken in Australie. Spannenddddd!!! Ik vertrek om 14:15 vanaf Amsterdam Airport naar Sydney. We hebben een tankstop in Bangkok en daarna een stop over in Taipei waar we een daghotel hebben, savonds vliegen we weer verder. Donderdag 5 september zullen we rond10:20 aankomen in Sydney waar we gelijk een sightseeing zullen krijgen. Meer verhalen en foto's ga ik erop zetten als ik ben aangekomen. Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen en laat zeker een leuk berichtje achter als je zin hebt :) Tot snel maar weer.. Liefs Iris

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4552

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

Down Under Australia

Landen bezocht: