Manly and Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris - WaarBenJij.nu Manly and Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris - WaarBenJij.nu

Manly and Sydney

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 September 2013 | Australië, Sydney

op weg naar Cairns.
Wachtend bij de gate op Domestic Airport tot we kunnen boarden ben ik mijn waarbenjij.nu verhaal aan het bijwerken. Gesloopt van de laatste 2 nachten in Sydney zit ik lekker te chillen in de wachtruimte.
Maandag 9 september is de groep uit elkaar gegaan, sommige hebben een auto gekocht en sommige zijn gelijk verder gaan reizen.
Ik heb 2 nachtjes verlengd in het hostel met Daniëlle en Petra. Ondertussen zijn er weer nieuwe Nl'rs bijgekomen. Bij ons op de kamer zijn 2 jongens bijgekomen. 1 daarvan Erwin zijn we mee opgetrokken tot en met nu, heel gezellig en hij is kok, heerlijke maaltijden hebben we geserveerd gekregen haha..
Woensdag 11 september zijn we vertrokken naar een ander hostel tot en met zondag 15 september dat iets dichterbij het strand lag..ideaal!
We hebben zowat elke dag boodschappen gedaan dat was niet naast de deur..het was elke x wel 1.5km lopen maar met het mooie zonnige weer was dat helemaal niet erg. Lekker strandje gepakt en gezwommen hoorde er natuurlijk dan ook bij.. :)
Afgelopen zaterdag zijn we met een hele groep Dutchies per bus vertrokken naar de andere kant van Sydney, DEFQON was the place to be.
Helemaaaal niet mijn muziek haha maar de sfeer met de groep was al leuk en ja, je kan zon groot festival natuurlijk niet overslaan als je dan toch in Sydney bent! Was een super leuke dag met de Dutchies en wat je daar allemaal rond ziet lopen lach je je dood. Verkleed van Hello Kitty tot superman haha..
Zondag 15 september ben ik vertrokken met ons leuke groepje naar Sydney city, hier hebben we 2 slapeloze nachten gehad, ten eerste door het lawaai buiten op de straten, om half 1 snachts zijn ze aan het werk met een drilboor, heeeel fijn haha..NOT
Ten 2e, je hoefde maar even te bewegen in je bed en dat ding stond op instorten.
Ik sliep samen met de 2 meiden en nog 7 anderen op een kamer. Lekker cheap, maar wel te merken.
Ook lag er een zwerver bij ons op de kamer die overdag onder de winkels sliep geld te vangen en savonds bij ons op de kamer kwam pitten. Op de gangen stonk het naar wiet en liepen er allemaal vage gasten rond. Voor de rest was het wel te doen hoor haha..maar blij dat ik nu op een bankje zit te wachten op het airport naar Cairns. Heerlijk elke dag mooi warm weer..
In Sydney zíjn we lekker uit eten geweest en winkeltjes gekeken.
Ik ben met de andere meiden gezellig nasr de O Bar geweest, op de 47e verdieping een cocktail gedronken, en de gehele vloer draait 360 graden rond, heel gaaf om zo over heel Sydney te kunnen kijken.
Ondertussen zit ik al in de lucht richting Cairns, big smile..
Ik vlieg met Tiger Airlines, kleine vliegtuig voor binnenlandse vluchten..de vlucht duurt iets langer als 3 uur dus ga zo maar even candy crushen en even probeer te slapen. Hopelijk zijn we voor 20:00 uur bij ons nieuwe hostel anders is de receptie dicht en moet ik de nightmanager bellen zodat we naar binnen kunnen. Ik verblijf de eerste 3 nachten in het Woodduck hostel in Cairns. Free breakfast and free diner, hopelijk is het wat haha.. zoals ze hier zeggen no worries!
Nou ik ga maar f wat doen hier..jullie horen weer van mij zodra ik aangekomen ben in Cairns.

Cheers mate!



  • 19 September 2013 - 20:38

    Marscha:

    Super leuk om je verhalen te lezen. Je maakt wat mee!
    Ja heerlijk naar cairns nu. Op naar nieuwe avonturen en hopen op een baantje. Zag op Facebook dat je al goed bezig was vandaag met solliciteren. Komt vast wat leuks uit! Ben benieuwd hoe het daar allemaal gaat verlopen eerst in cairns.
    In ieder geval heeeerlijk weer en geen vieze zwervers meer op de kamer he haha.
    Dikkekus hou je haaks
    Xxx

  • 20 September 2013 - 18:46

    Opa EnOma:

    We hebben je tweede reisverslag gelezen,en je hebt zo al heel wat meegemaakt.Het gaat dus wel naar je zin,en mooi weer erbij,wat wil je nog meer.Je bent nu dus in Cairns en hopelijk vind je gauw werk.
    Mooie foto's heb je gestuurd,wij wensen je verder een mooie tijd in Cairns.
    Groetjes van ons,en hou je taai.
    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hoi Allemaal, Dinsdag 3 september is het dan zover. Ik ga backpacken in Australie. Spannenddddd!!! Ik vertrek om 14:15 vanaf Amsterdam Airport naar Sydney. We hebben een tankstop in Bangkok en daarna een stop over in Taipei waar we een daghotel hebben, savonds vliegen we weer verder. Donderdag 5 september zullen we rond10:20 aankomen in Sydney waar we gelijk een sightseeing zullen krijgen. Meer verhalen en foto's ga ik erop zetten als ik ben aangekomen. Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen en laat zeker een leuk berichtje achter als je zin hebt :) Tot snel maar weer.. Liefs Iris

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4546

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

Down Under Australia

Landen bezocht: